Mikor hirdessek Facebook-al?

2017.05.16

Mivel a Facebook profilban és a hírfolyamon nagyon sok mindet megadunk magunkró, ezért a Facebook nagyon pontos információkkal rendelkezik rólunk, amit célozhatóvá tesz az ügyfelei számára. (Pl: közzétesszem, hogy füvet vágok a kertben, akkor ne csodálkozzunk rajta, hogy hamarosan fűnyírós reklámokkal fogunk találkozni)
Az előzőekben említettek miatt a Facebook pontosabb célzást tesz lehetővé a képes hirdetések megjelenítésére mint az Adwords, ezért jobban is teljesít.

FONTOS:
A Facebook hirdetés nem jó mindenre! Remekül értékesítettünk vele "olcsóbb" termékeket, esetleg remarketinggel drágábbakat is, de szolgáltatások reklámozására nem, vagy csak nehezen alkalmas.

Mikor nem érdemes Facebook hirdetést futtatni:
- Rendszerint a szolgáltatásokat nem szoktam ajánlani (pl: duguláselhárítás)
- Facebook-al a drága termékeket se lehet egykönnyen eladni. (pl: 300.000Ft-os 4k-s TV-t)

Mezei János (NetAdwords.hu) tanácsa:
Mivel a Facebook-al nem lehet mindent nyereségesen hirdetni ezért azt tanácsolom számodra, hogy hirdetés előtt konzultálj egy szakértővel. Ugyanis a konzultációk esetek nagyrészében ingyenesek és megóvhatnak a pénzed égetésétől.