Mikor hirdessek Google Adwords-el?

2017.05.16

A Google Adwords az összetettsége miatt rengeteg minden hirdetésére alkalmas, viszont még így is van pár olyan dolog aminek a hirdetésére nem alkalmas. Ebben a bejegyzésben szeretném olvasóimnak elmagyarázni, hogy mikor érdemes Adwords hirdetéseket futtatni.

- Ha SOS szolgáltatásod van (duguláselhárítás): Kulcsszavas kampányt futtass.
- Drágább szolgáltatásod van (biztonsági kamerarendszereket telepítesz): kulcsszavas, remarketing
- Webáruházad van (TV-ket forgalmazol): kulcsszavas kampány, dinamikus kampány, remarketing, márkaépítő display
- Hatalmas büzsével rendelkező cég vagy: kulcsszavas, dinamikus, remarketing, márkaépítő display, youtube, facebook, alkalmazás.

Google Adwords-el nem érdemes olyan terméket értékesíteni, aminek az árát úgy határoztad meg, hogy Te legyél a legolcsóbb a piacon! Ugyanis mint minden reklámnak ennek is van költsége. Ha Te vagy a legolcsóbb, akkor vásárlásonként kevés a hasznod, így azt a kevés hasznot az adwords fogja elvinni

Mezei János (NetAdwords.hu) tanácsa: 
Árak meghatározásánál mindig kalkulálj a költségekkel (pl: munkadíj, raktározási díj, reklámköltség, stb...) Figyelj arra, hogy a költségek ne vigyék el a hasznod! Szeretnél további tippeket, tanácsokat kapni? Ha igen, akkor vedd fel velem a kapcsolatot