Milyen Adwords kampányok léteznek?

2017.05.20

Megjelenés szerint többféle Adwords kampányt különböztetünk meg. Legfontosabbaka, amiket az esetek nagyrészében érdemes használni:
- Kulcsszavas kampány (Legfontosabb)
- Display kampány (Kizárólag remarketingre és márkaépítésre ajánlom)
- Dinamikus kampány (Webáruházak esetén érdemes futtatni)

Elérhető, de az ügyfeleim minimális részének ajánlom:
- Youtube (Nagy büzsével rendelkező cégek márkaépítésére ajánlott)
- Alkalmazás hirdetése (Sajnos kevés, akinek van saját alkalmazása)
- Shopping (Magyarországon még nem elérhető)
- Univerzális kampány (Jobb szétválasztani a kampányokat)
- Keresőszavas+display (Jobb szétválasztani a kampányokat)

Mezei János (NetAdwords.hu) tanácsa:
Pont annyi kampányt futtas amenyire szükséged van! Sokszor kifizetődőbb egy pontos célzás amikor csak pár embert érsz el, mint amikor 10X annyit, de kevésbé pontos a célzása!